torsdag, februari 24, 2011

Det är så djuriskt jädra kallt ute så jag vet inte vad. Har inte spenderat många minuter ute i minusgraderna men ändå är jag kall ända in i benmärgen just nu. Har dock en nudelsoppa som står och puttrar på spisen och det passar ju ypperligt just nu..

Iallafullafall har jag fått lov nu. Halleluja! 10 dagars sovmornar, 10 dagars jga-slipper-åka-med-bussen-in-till-Boden och såklart 10 dagars plugg inför mocks! Wiho, jag ångrar nog aldrig IB lika mycket som man gör innan loven, ehhe. Nåja. Bara bita i det sura äpplet och jobba på, antar jag..

Nu är det dags för nudelsoppa och ett avsnitt Sex and the City. Nästan för bra för att vara sant ju.

1 kommentar:

Marika sa...

Ja, men det går upp och ned. Jag hatar livet för att det är alltid oförugsägbart hur jag kommer att känna mig och det tär på mig rätt så mycket. Men jag tänker inte ta livet av mig. Jag brukar dock begrunda vad som driver människor till att göra det och vad som driver dem till att inte göra det, så därför hänvisade jag till Södergrans dikt.

Det var snällt av dig att skriva till mig. Du är så snäll.