söndag, januari 03, 2010

Karin kom förbi, vi tog en promenad ut på byn, åt på frasses, hyrde en film och traskade tillbaka hem till mig igen. Har vart en mysig dag, minst sagt! :)

Imorgon blir det en rejäl pluggar dag; ska försöka göra bort så mycket plugg som möjligt så jag inte har så mycket resten av veckan. Så, jag kommer inte vara kontaktbar imorgon. Jag kommer sitta instängd vid mitt skrivbord och jobba jobba jobba. Denna tid är ytterst viktig så jag kommer inte vara tillgänglig för någon sorts aktivitet ö.h.t. Jag kommer inte prioritera bort den för nåt annat, hur lockande det än må vara.
Självdisciplin, självdisciplin, självdisciplin.

Plugg:
Psykologifrågorna
Läsa historian
Kolla historefilmerna
ToK - kritisk granska intervju (detta oroar mig, det gick ju så dåligt sist)
Läsa biologin
Matte (It worries me too, no explanation needed)



Är rätt trött nu, ska nog bädda ner mig, läsa i Andarnas Hus och sedan somna tidigt så jag orkar upp lite tidigare imorgon. Hade tänkt börja dagen med en promenad och gröt!

Inga kommentarer: