fredag, januari 08, 2010

Saker jag ser framemot under kommande vårtermin:
  • Photo/modern art project. It's gonna be awesome! :D
  • Barnboks-cas som jag planerat
  • Se drastiska förändringar hos mig själv efter att jag börjat träna regelbundet igen ;)
  • Börja med Extended Essay...
  • Sportlovet; artonårsdag
  • Pappa fyller 50; Emil och Linus kommer hem
  • Påsklovet; dissar Galtis och åker skoter ist.
  • Helgen jag och Karin planerat
  • Och självklart SJÄLVKLART ser jag framemot MOCKS.
    .. not.

2 kommentarer:

Frida sa...

jag ser fram emot CAS!!
MKT MKT MKT MKT MKT, a mi me gusta españa

VIIIIIVA ESPAÑA.. och dublin..och London :D

Börja träna också.. hur ska jag göra för att få CAS, "mål med CAS projekt; att gå ned till normailvikt och inte se ut som en julegris" kommer nog inte vara upskattat av tonje som redan

klagar lite på min träningsnarkomani...
träningsmani..träningsnarkomanerier? vad fan träningsvilja! :D (???)

Marika sa...

Mocks... Jag har sett videor på youtube om IB-grejer. Det fanns en skrämmande video med en kille som filmade alla sina papper med saker som han skulle träna på inför sina exams. Oh, the horror! Se den inte. En video som är över 1 min. lång och som handlar om att filma vilka läxor man har, är det inte en bra idé att se på. Mjöh...