fredag, januari 08, 2010

Karin for för ett tag sedan, jag har städat upp lite här och nu snart ska jag och min älskling bege oss till sängen, samt tända lite ljus. Jag älskar den boken så det gör ont, nästan. Jag vill aldrig att den ska ta slut och jag försöker njuta och suga in varenda mening för att inte gå miste om det göttaste.

Karin var som sagt här hela eftermiddagen. Mycket trevligt! Vi har hunnit träffas två gånger under ett lov och det är nog rekord. Nu får det inte dröja sålänge till nästa gång.
Iallafall åt vi middag, gick ut och gick och diskuterade mogna och intelektuella saker under vår promenad; vi är kanske inte så omogna 17åringar trots allt! ;)

Imorgon blir det promenad, plugg och sedan gymmet med EÅ och Gab! Så blir det mest troligt middag och film, suveränt.
När det gäller plugget måste jag ta tag i ToKn.. har skjutit upp det hela lovet för att det gick rent åt helvete och jag kom ingenstans senast jag skulle försöka göra bort det. Nå nå. Pappa kanske får hjälpa. Så man har någon att bolla tankar med. Annars har jag nog förstört ToK-redovisningen. Hurra!

Och älsklingen är såklart Andarnas Hus. Jag ville bara få er att sätta något i halsen, möjligt reagera litegrann på vad jag skrev, om än för bara en mikrosekund.

Puss!

1 kommentar:

Frida sa...

....och jag tänkte inte ens på saken, självklart är andarnas hus älsklingen lix, slog mig först när jag lsäte sista meningen vad det stog hahah

*jag går IB chalalalla*