lördag, januari 02, 2010

I julklapp av mina kära föräldrar fick jag ett skrivbord från Ikea; ihopsatt efter egen smak. Det ingick då även en resa till Ikea (Haparanda) för att få tag i skrivbordet, då det av någon muppig anledning inte gick att beställa. I samband med trippen till Ikea fick jag mig även två hyllor att sätta upp på väggen.

Så nu har jag ett skrivbord. Nu har jag två hyllor till. Nu har jag någonstans att förvara datorn, mina böcker, anteckningar från skolan osv osv, det känns braa. Otrooligt bra. Nu har jag ordning och struktur. Finally! Hur länge strukturen och ordningen kommer hållas får vi väl se, men nu är nöjd över vad jag anser se ut som en liten författar-hörna. Fan vad synd att jag inte är en författare, bara.

Jag är medveten om hur galet nördigt det här låter, men eftersom jag jobbar med att acceptera mig själv så låter jag bara ångesten krypa vidare. Jag borstar undan den med att gång på gång upprepa "jag är bra som jag är. Jag är bra som jag är. Jag är bra som jag är."
Nej det gör jag inte alls det.
Nu ska jag sluta svamla och bjuda på en före/efter bild.
Varsågoda.

Och föresten, jag är skyldig Konsum 100spänn för att jag glömt att lämna tillbaka filmen jag hyrde för ynka 19kr. I slutändan blev det en helvetes dyr hyrfilm ändå. Bingo!

3 kommentarer:

Frida sa...

snyggt:) IBish ;)

Elenny sa...

Åhnej! :o filmen vi såg? satan då! <3 Jag är glad för dig och ditt skrivbord.

Marika sa...

Jag tror att du kan läsa mina tankar... Hmm. J/K Men tidigare hade jag faktiskt tänkt lägga upp en före- och efterbild på mitt rum innan och efter städning, fast jag ångrade mig. Möööh...(Tips! Försök inte att förstå vad det ska ljuda, det är lönlöst. ;P )