söndag, juni 15, 2008

Lördag

Jag skulle gå och lägga mig tidigt ikväll också, men ni kan ju gissa hur det gick med den saken.

Förövrigt har jag haft en liten dispyt med min bror idag, och även lite med far.
- Självklart förstår jag att fotbolls-EM är viktigt, och självklart förstår jag att det är ännu viktigare när det är sverige. Jag är inte helt bakom flötet och tycker faktist själv att det är viktigt och intressant. Men varför tar det emot så mycket att se försnacket i mitt rum i 30 minuter? Det är ju inte hela matchen direkt.

Och självklart förlorade Sverige.


Annars har jag varit rätt inaktiv hela dagen lång; sov till tolv, duschade och åt. Skrev ett mail till min blivande ledare i Oxford, samt kollade om jag fått svar av min värdfamilj. (Vilket jag inte hade) Sedan var jag med Julia, vi for till Älvsbyverken för att hälsa på Emil som var där på gymnastikläger, men eftersom hela lokalen var full på killar (sånär på en tjej) gick vi. Sedan har vi spenderat dagen med att spela Guitar Hero, listat ut hur man bäst kastar en frisbee samt hoppat studsmatta. Vi for till Konsum också och köpte varsin vit chokladkaka.
- Jag stör mig på att min moped går så sakta med en extra person på.
vi far även med Emil ett tag efter att han kommit hem. Då blev det youtube och Björn Gustavsson. (För mycket mygg ute)

Nu ska jag bege mig ut bland myggen för att plocka gräs och föda mina djur.

/Amanda

Inga kommentarer: