lördag, juni 14, 2008

Det är inte lätt..

Skulle egentligen följt Gab och Emma till Luleå och se fotboll idag, eller skulle och skulle. De for iallafall. Jag orkade inte, Luleå kändes långt bort, för långt bort.

Sen var tanken att jag skulle lägga mig tidigt ikväll, men som alla andra kvällar i veckan blev det inte så. Av nån lustig anledning, kanske för att jag aldrig orkar gå den förfärligt långa vägen till sovrummet när jag väl är trött.

Skrev ett mail igår till pappan i värdfamiljen jag kommer bo i, och frågade om bankerna i Oxford tar maestro-bankkort, och jag har nu fått svaret! Fick dock inget specifikt svar på min fråga, det skulle han återkomma om imorgon. Iallafall hade han två döttrar och var gift. Mer än så var det i princip inte.

"Det är inte lätt att va tung"
"Det är inte tungt att va lätt"
"Det är inte ljust att vara mörk"
"Det är inte mörkt att vara ljus"

Inga kommentarer: