måndag, mars 07, 2011

Det här är inget liv

Jag färgade som sagt håret igår men utan resultat. Skillnaden är knapp märkbar; och jag som trodde att jag gjorde något riktigt jävla modigt. Haha.. nåja, vågar nog pröva på den ljusare + rödare färgen nästa gång, då denna var så fruktat brun. Lite trist! Annars ligger fokus på att överleva kommande 6 dagar. Det är dags för mocks-proven. 14 prov 6 dagar på raken. Hur bra känns det på en skala? Inte sådär underbart bra kan jag säga. Imorgon är det sista chansen att repetera och på onsdag börjar det.
"Det här är inget liv,
det är ett sorglit substitut.
Ett slags tidsfördriv,
var det du som ringde förut?
jag lät det ringa ut."

Livet börjar sedan. Men först ska jag klara exams.

2 kommentarer:

Josephine sa...

åh tack! jag ska nog somna till phantom of the opera ikväll. den är så fin. och sorglig.

jag har aldrig sett min hund skip. får ta och titta på den (om jag vågar utsätta mig för fler tårar).

jag vågade inte ta med den filmen jag har gråtit som mest till, a walk to remember. jag gråter till och med i början av filmen för man vet ju hur den slutar!

just det! GRATTIS I EFTERSKOTT! =D

Marika sa...

"Mig gick livet förbi."