fredag, mars 04, 2011

4 Mars

Jag har varit vaken länge, en marängtårtbotten står i ugnen och gosar, själv är jag nyduschad och fixad och så fort tårtbottnen är klar ska jag packa väskan och dra upp på biblioteket för att plugga lite diverse småsaker ett par timmar.
Halv fyra är jag officiellt på riktigt 19 år, så det är ju några timmar kvar ändå!

Gårdagen spenderades även den på biblioteket i sällskap med Marika. Vi pluggade lite historia, redde out diverse oklarheter kring spanska inbördeskriget med hjälp av biblioteket och Linus, så nu är vi väl en aning mer uppdaterade antar jag.
Resten av helgen ska jag skriva matte IA och biologilabbrapporter. WOHO! Fasen så gött att fylla år alltså.. ehm.

2 kommentarer:

sofia sa...

Mmmm, hembakt marängbotten låter ju sjukt gott! Vad duktig man kan vara! :D

Grattis igen!

Marika sa...

Jag såg! LOL!

Grattis på födelsedagen! Den är väl efter 15.30, så nu är du 19 år! =)