fredag, november 12, 2010

Sjuk

Det här har jag pysslat med de senaste dagarna, blandat med lite the sims 2 och lite lite, hemskt lite, plugg. Min psykologi IA är långt ifrån klar, jag har inte pluggat något ö.h.t på psykologiprovet (och kan därför ingenting ö.h.t.) sen ryktas det om att det är biologiprov till veckan? Jag har boken på skolan.
Men alltså, vad gör man? Jag har helt enkelt inte orkat. Och det är inte lättja, eller att jag själv valt att skjuta upp något. Det kallas feber. Jag har legat halvdöd i soffan eller läst Wuthering heigths. Sovit. Ätit.

Vafan. ÅH. Jag blir så irriterad. Har missat massor, har massor ogjort sen tidigare. Och allt är den här jävla feberns fel. Suck. Hej IG på psykologi och biologi prov till veckan då. Hurra..

(självömkan)

2 kommentarer:

Frida sa...

v.47 är det bi prov tror jaf, är grupparbete nu, du är med mig och nina :) kray på dig <3

Marika sa...

Frida trodde rätt. Biologiprovet är v. 47 på onsdagen. Så än har du tid! Krya på dig, tycker jag med. ^^