måndag, november 15, 2010

Måndag

Vad man kan göra då man är trött på att feberslött ligga i sängen och ha ångest över allt skoljobb som inte verkar vilja göra klart sig själv:

Gör jättemycket mat till frukost och ät inte upp allt.
Lär dig utantill hur man viker origamitranor. (Detta är en aktivitet som kan utföras samtidigt som man feberslött sitter i sängen med massor av täcken, kuddar och filtar som håller dig varm)

Låt origamitranorna flytta in i fönstret. Rätt fint faktiskt.

Fika lite. Typ mjölk och två sirapskakor.

Kolla igenom en säsong av Skins eller två.

Sov några timmar. (Man ska vila sig frisk!) Och ta sedan tag i diverse skolarbeten.

Ehm, ja. I'm making a big deal out of it och jag tycker synd om mig själv. Nu är jag fasligt trött och ska därför se lite Skins innan jag tar tag i lite skolarbeten.
Puss

3 kommentarer:

sofia sa...

Blev skitsnyggt med tranorna! :)
Krya på dig!

Marika sa...

Ja, men det är klart att du ska få tycka. ^^ Kan bara tänka mig hur jobbigt det skulle vara att missa skolan mer än en vecka, det måste kännas jobbigt. Men du ska bara fokusera på att bli frisk och så, så ska du se att det blir bra när du kommer tillbaka. =)

jenkzifer! sa...

Överflödig kommentar men jag älskar ditt örngott!! :D