onsdag, september 09, 2009

Och vissa var smarta och glömde Angelas Ashes på skolan, så någon engelska blir inte gjord idag då jag är totalt beroende av citaten.
Så det blir helt enkelt inget plugg alls ikväll, och en massa plugg imorgonkväll. Suck. Bra planerat!
Annars har jag kommit hem från gymmet just och känner mig pigg och stark i kroppen, haha. När jag kastar en blick över rummet jag befinner mig i (mitt rum) måste jag dock medge att mina mungipor sänks lite. Det är kaos här inne.
En del av de saker som ligger på mitt golv just ju är följande:
- sudoku
-mobilladdare
- högklackade skor
- en gladiatorsko (endast vänster skon)
- armband (jag som har letat efter det!)
- handduk
- konsumpåse
- KLÄDER

Saker som bara allmänt ligger framme på fel plats, mestadels i högar:
- Sladdar
- Papper
- Böcker
- ytterligare en handduk
- KLÄDER
- ljus

blörk blörk. Jag ogillar att städa och jag ogillar när det är så jävla mycket grejor överallt. Dålig kombination, typ.

1 kommentar:

Urban sa...

Stökiga rum är inte roligt. Men att städa dem är ännu tråkigare. Och så blir de stökiga med en gång igen, så det känns totalt ovärt att städa över huvud taget..