onsdag, september 30, 2009

En sovmorgon i datasalen som så många andra sovmornar. (ALLA sovmornar)
Dagens fyra lektioner har kortats ner till två eftersom jag behöver ta ledigt pga en illa bokad tid på Läkarstationen i Älvsbyn. Oooch jag tror jag har drabbats av den ökända bloggtorkan som alla verkade lida av i somras eftersom "det var sommar och man har inget att skriva om." Tvärtom säger jag, nu har skolan börjat om och jag har kommit in i min pendlar-rutin så något nytt händer aldrig.

Sen är jag också väl medveten om att min berättarteknik i detta inlägg ligger på en ytterst låg nivå, men vad gör det. Jag sparar mina avancerade berättartekniker till Swedish Creative Writing. Inte för att jag känner mig särskilt kreativ, att skriva ett sista kapitel på Br. Lejonhjärta.. jag tror IB har suddat ut min passion för att skriva.
En gång i tiden fanns den faktiskt.

Övrigt så hade jag tänk vandra iväg till fiket snart, är hungrig och behöver maaat. (Kycklingmacka full med onyttig dressing, huh huh?) Frukosten imorse blev en mycket liten smoothie, eftersom filet nästan var slut. Tänk er att ni ska överleva flera timmar på ett halvt glas fil, - det går ju inte! (Iallafall inte om man är en stor och redig kvinna som jag själv.. duh)

Och NU känner jag att bloggandet börjar gå över styr. Jag vet inte vad jag håller på med. Jag tror jag hunger-flummar så nu drar jag till fiket.
Ciao!

Inga kommentarer: