måndag, september 21, 2009

Idag har faktiskt varit en helt okej dag.
(Bortsett från den traumatiska starten..)
Men jag tror att det faktum att jag hade både mappen, pärmen och kalendern i Elenas skåp gjorde dagen så bra som det varit.
Skolfoto var det också.. tur att man sov 5 timmar inatt. Och att man fejklog som fan både på gruppbilden och enskilda fotot. Jag vet, jag bara VET att det kommer se otroligt konstigt ut eftersom jag inte alls kan fejkle. Kanske putade jag bara med läpparna så som fjortisar gör? Å gode väl...

Sedan, efter historian, följde Jennifer mig på Åhléns där jag prövade vinterjackor. Har bestämt mig nu och köper den imorgon. Tjoho. (För pengar jag inte har, höhö)
Sedan träning och hem och äta.
Nu MÅSTE jag börja med engelskan. Men det är svårt, ack så svårt.

Just fucking do it and then you're fucking done.

Inga kommentarer: