tisdag, juni 15, 2010

Jobbigt

Jobbigt.
Jag ska in till Boden imorgon för att hämta min förbannade mattebok som jag tror ligger i skåpet på skolan. Jag håller tummarna som fan för annars vet jag inte var den håller hus. Så måste jag in till skolbiblioteket också för att ordna upp lite böcker jag har blandat ihop; lämnade tillbaka en av kulturenshus böckerna i Boden och har kvar en av Bodenböckerna hemma. Jiho.
Sedan ska jag från Boden ta bussen vidare till Luleå för att lämna tillbaka resterande böcker jag lånade från Kulturens hus. Blööööööö.

Såhär i efterhand är det nog rätt gött att jag inte jobbar hela sommaren ändå, jag behöver nog en hel del tid på mig att varva ner. Pheeeeew. Andas.

1 kommentar:

Marika sa...

Men shit vad jobbigt!!! jga lider med dig. Men tänk så här: Så den första veckan blev också stressig med allt som ska göras och så, men de resterande kommer att vara som en dröm. En enda stor och fri dröm. Vill du höra hur jag lärt mig hemligheten bakom denna hemliga sanning? Idag lånade jag böcker på biblioteket!