lördag, augusti 30, 2008

Johnny Depp & Heath Ledger = yaya!

Jag har sett två bra filmer på sista tiden; Batman - the dark knight och From Hell.
Båda filmerna rekomenderas starkt. Visserligen är From Hell rätt gammal (I vissa mätt mått) - jag vet jag vet. Och antagligen har de flesta redan
sett den. Men för er som inte har det, - se den! Sjukt bra film med Johnny Depp.

Iallafall, de flesta har väl antagligen sett Batman - the dark knight, också. Men jag rekomenderar den ändå. Så sjuuuukt bra! Hade inga förväntningar alls på den, eftersom jag inte är ett sånt stort fan av sådana där action-rullar, men den var över förväntningar och Heath Ledger var fantastisk otroligt sjuk bra som Jokern!
Vafan ska han dö för?
Iallafullafall, här kommer två bilder också.

lala, tjoflöjt för mig!
/Amanda

1 kommentar:

Urban sa...

Jag vill se The dark knight! :D